Veckan som gått.:)

Utlovade ju en vecko uppdatering igår.. Men det fick bli idag stället:D Hoppas ni överledde natten.. hahaha..-Skojar-


Måndag- Då hade Älsklingen tagit ledigt för att vi skulle ju till Emma Ultraljudsklinik. En underbar eftermiddag..:) Vi passade även på att åka inom den "nya" ikea i Malmö.. Gud vad stort, men jag tyckte den var himla bra planerad och "lätt" o gå i. Dock så sa väl kroppen något annat, men det hade ju inte direkt med ikea att göra..:) Åt även i deras resturang, hmm mums.. Grillad kyckling med pommes och beanäsås..:D Kan gärna äta där vaje dag...hihi Sedan åta vi bara hem och hämtade hunden hos föräldrarna. och Sedan så soov vi..=) nästan iaf. fick ju kolla på resultatet från Emma..:D

Tisdag- Veden tog slut nere i källaren så det var bara till att kapa mera. Men iom min rörelseförmåga ständigt minskas och min ork med så ringde jag in backup..:) Stackars syster och mamma..:) Stackars syster då hon hade tagit sina allergisprutor den dagen, alla tre..=s Men det gick bra ändå..=) Tack för hjälpen.. Fick ner en massa ved iaf, skönt det då dom varnade för snö juh..

Onsdag- Då kom snön..=9 Igen.. och iom med Andreas skulle iväg så hade det behövts ploga, och jag påbörjade lite på trappan och sedan i farten så fortsatte jag med, inte så jobbigt som jag trodde. Manuellt dock då inte traktorn funkade.. =) Och sedan kom Andreas hem från hundturen och fortsatte skotta..:) Väl fördelat arbete.. hmm haha något sånt iaf..=) Väl inne så var det bara till och hjälpa Andreas med sina förberedelser inför morgondagen..

Torsdag- Andreas skulle till Örebro med jobbet och sova över så jag fick sysselsätta mig själv..=) Det blev en slappedag framför datan.. Hmmm.. som vanligt.. hihi.. Men fick dock elda samt gå ut med hunden och det var liite mer än vad kroppen orkade. Ont som *****, "foglossning" och "sammandragningar" är inte en bra kombination om man är själv hemma och dessutom ute i snön med en bit hem.. Men det gick. Tillslut iaf, hunden var ganska orolig för mej iaf.. förståeligt.. Sedan blev det ännu mera slö i soffan innan man vågade sig i säng.. Har ganska svårt o sova utan att ha/få ont så det lockade ju inte såå himla mycket..

Fredag- Äntligen(?) hehe så kom Andreas hem igen, både hunden och Jag blev himla glada.. Skönt.. Men det var en trött Andreas som kom hem, det kan man ju förstå iom han hade kört en ganska lång bit..På kvällen så stod det mest slappa på listan då ingne av oss orkade något annat.. hehe..

Lördag (Idag)- Idag så har vi inte gjort så mycket heller, rensat hos lilla Vilda, roat fåglarna och Andreas har fixat svärfars släp och jag har skaffat lugg.. hihi..=) Har funderat på det ett tag, men skjuter alltid upp det, men nu är det gjort. En vass sax fixar det mesta.. hihi..Blev faktiskt nöjd.. hihi.. trots att jag inte direkt kan se om den är helt rak eller inte.. Men det gör inget.. För jag blev Nöjd.. hihi Men kamerans batteri var slut så det blev ingen bild på det.. Men det kommer väl..=)  Nu ska vi välkomna Svärföräldrarna hem, värma deras hus osv. =) Men först lite mat.. Och visa Andreas frisyren.. hihi..

Hej svejs..:)


( uppdaterar om Emma ultraljudskliniken i ett seperat inlägg, i kväll eller i morgon..) 

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0