På söndag blir jag ett år gamlare ;P

Nu är det inte många dagar kvar tills även jag får byta siffra:) till ett udda tal; 23.. =) 

Men egentligen så blir man ju inte direkt äldre utan bara ett års erfarenhet läggs till :P hehe haha..

Ja något bra måste det juh vara med det hela.. Och detta året kommer ju vara ett Väldigt speciellt år. Ett år med många nya saker, nya erfarenheter. Ett år som ska bli spännande även om det samtidigt är väldigt nervöst. Men det ska nog gå bra, Kärleken- Längtan och Familjen finns här. Så hur skulle något kunna bli fel. =)

Min underbara älskade Andreas gör ju mej lycklig om och om igen och glädjer mej och försöker hjälpa mej allt vad han bara kan. Är så lycklig över att jag har han, det underbaraste som har hänt mig. En sån som han borde alla få ha, (men låt bli min :P )hihi..


                                                                Jag älskar dig Andreas
                                
                                        Tiden innan vi får träffa vår underbara dotter/son minskar,
                                                           Längtar och väntar med spänning.

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0