Magen

liten inne i magen är helt klart mest natt aktiv, eller tja.kvällsaktiv och morgon aktiv.. Och de gångerna jag vaknar på natten så vaknar h*n med. =) Hoppas det inte håller i sig till senare:P hahaha.. Jag som egentligen inte är något av det, morgon el kvällsaktiv.. haha.. Men det e hiimla mysigt när liten är vaken på kvällen när vi ska sova och Andreas ligger med handen och "bråkar" med h*n..=) Och H*n svarar.. hehe.. Till o från så är det som ett "slagfält", hehe och lilla jag är oskyldig.. hihi.. Men det är kul o se och känna.. O Andreas reaktioner och ansiktsuttryck=) Lycka...

Det är och ger en känsla som är svår att beskriva och jag unnar alla att få uppleva den..=)


Lilltösen upptäckte min stoora magen innan idag- har inte tänkt så mycket på det men hon har ju mest sett mig med "tjocktröjan" på och så inte sett själva magen,- Och hon blev helt förtjust i den, utforskade min brist på navel och "kramade" bebisen (genom att lägga handen på magen :P ) och därefter så fort hon så magen igen så upprepades.. hehe.. och Hon var snabb med och informera sina kusiner om att jag hade en jättestor mage.. Men det var bara för det var en bebis där inne:P


hihi.. barn e härliga:P

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0