Helgen=)

Denna helgen har varit ganska lugn. Andreas hjälpte en vän o flytta i fredags och sedan igår körde vi dit en runda så jag me fick se hur det såg ut =) I går kapade vi även lite ved så vi kan elda:) sen efter vi ätit åkte Andreas till vännen och de hjälptes åt och koppla in surround ljudet medans jag kollade på film=) Stormbreaker på Voddler, funkade rätt bra faktiskt. Datan ville inte som jag men voddler funka bra:D Och idag så har vi tagit en tur till Ikea för o kika lite. Inget planerat som skulle inhandlas, men det blev ngt ändå- En brandfilt och en brandsläckare  och en tvättkasse. Så lite nyttogrejer bara. Men det blir nog en tur dit igen innan bebis kommer:D När vi sedan kom hem så tog vi en runda till svärföräldrarnas hus för o titta till det, samt låna deras jacuzzi(?) en liten stund.. Hur härligt som hellst, skönt för min kropp. Det kanske man borde göra om igen =) Nu kollar Andreas på Johan Falk- GSI på tv och jag sitter vid datan o sneglar på tvn..

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0