Då- Nu- Framtid

15 år sedan: År 1995. Bodde utanför Malmö och hade fullt upp med vänner och lek.=)

10 år sedan: År 2000. Då hade vi flyttat upp till lister och bott här i några år.  Systersonen föddes och jag har tydliga minnen runt hans födelse:) Var på Island under sommaren,- helt själv, och hade en underbar sommar där jag fick lära känna många i min släkt och hittade på en massa saker. Badade i Blå lagunen och red islandshästar och campade.

5 år sedan:
År 2005. Förlovade mig med Min underbara Andreas under en resa till Kroatien och på en dag vi var I Venedig- 13/7.  Tog studenten från BF. Började plugga på högskolan, på sociala omsorgsprogrammet.

3 år sedan: År 2007. Hade fullt upp med skola, nytt hus och planera inför bröllop -08.  Annars minns jag inget speciellt ( så hära rakt upp o ner :P)

1 år sedan: År 2009. Tog "examen" från högskolan- dock inte själva exemen..(snurrigt). Pluggade en termin för att kunna ta ut socionom examen senare. Åkte till kolmården med familjen och svärföräldrna. Blev gravid i slutet av sommaren.

3 månader sedan:
Oktober. Gravid ca 3 månader, pluggade engelska på distans- gick sådär..

Idag: Var uppe i natt som "vanligt", vaknade vid 9 och åt frukost med lilltösen och Andreas och har mestadels tagit det lungt. Kelat lite extra med hunden och sorterat lite leksaker. =)

Imorgon: Barnmorske besök!! Jippie.. äntligen. Andreas jobbar hemma under Fm och följer med dit. Eventuellt börjar jag städa ut julen.

1 år: Har jag ett barn och hoppas på ett jobb. Planerna med huset börjas ( förhoppningsvis) sättas till verket.

10 år: Då hoppas jag att vårt hus är som vi vill ha det, Vi har bildat familj och vi har bägge jobb som som vi trivs med.


Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0