BM besöket

I Måndags var ju jag och Andreas i väg hos Barnmorskan..För en vanlig koll i v 25/26. Andreas hade planerat in så han jobbade hemma på Fm så han kunde följa med. Min lilla ängel.. Fick ta ett blodprov så jag inte varit hos bm sedan inskrivningen( deras beslut??) Men men.. Ett blodprov iaf, i armen o inte i fingret som jag förberett mig på. Men det gick bra ändå.. =) Men resultatet var väl sämre. :P Hmm Min Järnnivå hade sänkts, mycket.. Från 125 vid inskrivningen till 103 nu..:s Hoppsan.. Men jag har ju inte ätit några järn tabletter, vill ju inte gärna det, avvaktade på Bm skulle säja till mej. Och det gjorde hon nu, så Nu ska jag äta en järn tablett om dagen tills nästa gång och om det inte gått upp tills det så får jag ta två..=S Urk.. Hoppas jag slipper det.

Sedan pratade vi lite med Bm och fick lite amningsbroschyrer(?) och sedan mätte hon magen.. Precis lagom stor; 25 cm.. och sedan lyssna på lilla bebisen..=) En rörlig liten filur.. =) Sedan var det klart och vi körde hem. Och Andreas kunde sedan köra till jobbet och jag körde ut till mamma..:) Satt där o snacka lite innan jag sen körde hem=9


Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0