sova dax..

Nu var det ett tag (igen) sedan jag uppdaterade.
hmm måste bättra mej.. Men det kommer jag lovar.. Väntar bara på rätt tillfälle=)
I kväll har jag suttit med en engelska uppgift som skulle lämnas in senast i morgon.. Men i morrn hade jag planerat o kidnappa mamma och köra i handla lite mat. tror iaf hunden vill ha lite mer mat i sin burk. =) hehe..Men det är så trist att göra det själv och Andreas ska vara i väg o jobba hela dan i morrn och vet inte när ha kommer hem. Fick veta i dag att svägerskan är nere på besök så vi får väl försöka åka dit med o hälsa på..:D var ju ett tag sedan man såg henne..=) Men hon var iaf snäll o lånade ut sin lgh till oss..:) De var super snällt..=) O de tackar vi för, det var bekvämt och smidigt:D


Men ni är det tag att natta fåglarna och Vilda och sedan mej själv:9 trots att jag vaknade sent..:D

Natti natti allihopa

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0