Ullared

Om en liten stund så kör jag och Andreas till Ullared och är borta hela helgen..Synd bara att de förutspår stormbyar..=S Men men. det ska nog gå ändå.. hihi.. hoppas bara att frosten kan hålla sig borta iaf. Annars blir det så himla kallt.. Hmm.. Får nog fortsätta packa ut i husbilen nu så det blir klart snart..

Sedan ska vi bara lämna Vilda och Turbo till svärföräldrarna och tanka husbilen sedan e vi nog klara.. Hoppas jag.. Var ute o lämnade bilen i morse hos mamma o pappa så pappa (förhoppningsvis) kan kika på den och byta min fläktrem. =) Så kanske bilen e liiite tystare när man kör den.. hehe..

Aja, får väl fortsätta så jag inte fastnar vid datan igen.:D
Ha en trevlig helg, får se om jag kommer in något i helgen..:)

Ordet är Ditt:
Postat av: Fru Evelina

åh ullared! där var vi för några helger sen och shoppade lite bebisgrejer hihi, finns mkt fint där!



boken du frågade om heter "gravid - en fyll i bok" eller nåt sånt, googla så är jag övertygad om att du hittar den, annars får du fråga igen!



kram!

2009-10-08 @ 11:17:37
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0