~<3~~~<3~~Uppdate~~<3~~~<3~

Ja, I "skolan" o så så har det inte hänt så mycket, skrivit en tenta- i grammatik, Tror dock inte det gick bra.. haha.. kan inte min svenska grammatik.. kan vara en fördel.. Hmm...=) Men det återstår att se:D

Hemmavid.. Tja.. Vi har fått igenom vårt bygglov..Yes.. hehe.. Nu ska bara byggaren lämna pris och vi ska lista ut var vår källardörr ska vara.. hmm.. Hoppas enligt ritningarna..
Annars mår alla djuren som dom ska, dammråttorna kommer o går=P

Den största förändringen är väl med mig då...ja o Andreas påverkas med..:)

Det ska bli tillökning i familjen..

Kommer komma en hel del om det nu...=)
Spännande..:)


Ordet är Ditt:
Postat av: alex

Shiiiit stumpan!

E du gravid!`?

OJojoj..nu e de verkligen familj familj! ;)

Känner nog ingen så ung som dig som lyckats så bra med livet på så kort tid! Fantastiskt! är imponerad!

Fast pojkvän sen länge, gift, hus,hund,körkort å bil å högskoleutbildning..¨å så kids på de! WOW! :)

DU lever min dröm :)

hahah

KRAM Å STORT GRATTIS!!

2009-10-12 @ 11:08:52
URL: http://bikerchick.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej. Vad kul med så mycket positivt på en gång.

Ska ni ha en bebis? =) Grattis isåfall. Thommy hälsar med till er. Kram Rebecca

2009-10-12 @ 14:34:43
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Är det bebis på gång??????

Grattis.

Kramar Jenny

2009-10-15 @ 19:08:05
Postat av: Emelie

Vad kul att du hittade min blogg :) Tack för kommentaren!



Så ni väntar tillökning? Grattis måste jag ju säga då. Vad kul! Mår du bra och sådär?

Jag var faktiskt i den nya godisaffären idag här i "stan". Jisses vad mycket smarrigt de hade där inne :)

2009-10-18 @ 21:49:52
URL: http://whattoweardaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0