Nöffelsjukan

Nu har jag blivit vaccinerad mot svininfluensan..Fasade för o ta den.. ajajaj.. Tycker inte om sprutor o sånt.. gör ju ont..Men det var inte så farligt.. kändes ju, men inte så himla mycket. acceptabelt iaf. Så nu är jag iaf vaccinerad..Och änsålänge har jag inte några allvarliga biverkningar. Har ont i armen, men det vara bara som jag väntade mej. Men inte något annat, vad jag märkt av iaf. Skönt det ..=) I morgon ska Andreas få sin..:) hihi.. bra det..

Idag fick jag good middag:D Benfri kotlett, hasselbackspotatis o café de paris:) Mums..Egenlagad o allt.. Duktiga jag.. hihi..
Fick god mat igår med, hehe. egenlagat då med :p lövtunn bit, pommes o beanässås:D
Får se vad det blir till mat i morgon..=) Och vem som får laga den..:P

Men nu ska jag snart knapra i mig ngt mera,, börjar bli hungrig igen.=S

Skulle ju skriva om mina helger med juh...Ska försöka komma ihåg det..

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0