Bowling

I kväll så har vi varit och bowlat i Bromölla med jonas och therese. Jätte trevligt, En aningens jobbigt. Glömde bort mej och stod upp nästan 45 min.. Började känna av yrsel då. inte så himla bra.. Men men.. drack och satte mej ner sedan mellan varven o då gick de över..Värre var det nog för Therese, hon är ju med gravid och är mycket längre gånen än mig. vet inte om hon är i mån 5 elr 6 nu. Har för mig att bf är i januari. Det är kanske inte så himla lätt att ha en bulle i vägen=) Men det gick inte allt för dåligt för henne tycker jag. Vi spelade på två banor så det blev killarna mot tjejerna. Killarna vann såklart. hehe..O jag fick inte minst poäng iaf(brukar annars få det, om ja minns rätt:P ) Men trevligt var det, vi var och åt på Valentinos innan med.. Fick bakad potatis denna gång:D

I dag är jag inne i v 17. Är 16+2. Tiden går ganska fort nu tycker jag..Men jag tror nog att det kommer kännas som om den saktar ner sedan, när man ännu mer vill att den ska gå fort:D hihi.. Men.. tid är bra..Måste bara påminna mig om den lite då o då.. Tappar uppfattningen om den när man bara är hemma.

Har ju glömt o skriva om förra helgen med.. Firade ju halloween och åt med vänner då med..:) Får skriva om det i morgon/idag.:P hehe...


Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0