Mörker,kväll, En dag kvar=)

Ja.. mörkret kommer som vanligt med kvällen.. Men inte är den roligare för det. Tycker inte om natt och kväll.. Är mörkrädd och tycker inte om det.  Men man måste göra vissa saker ändå.. Som att gå ut med hunden...Han måste ju få gå ut ändå..:S och om jag går ut för tidigt så vill han ju bara ut igen. Men det gick, precis som alltid.. Men saker som att någon smäller i bildörrar och kör fort förbi på "huvudgatan" eller när det knastrar i löv och buskar. Sånna saker gillar ja inte... Och just sånna saker hände idag..Och massa skrik och oljud från ett hus och som sedan visslade utomhus.:S Inte mycket, men en sån sak som jag inte gillar. Så då går jag så snabbt jag kan hemåt..ständigt redo med min stora ficklampa och att när som hellst "dyka" in hos närmsta hus...(som om man bodde där=S )

Men men.. till de lite roligare sakerna:) eller ja sak Andreas kommer hem igen i morgon, han har visserligen inte varit borta länge denna gången utan bara 2 nätter änsålänge.. Men då han var borta förra veckan oxå så känns det deso längre.. Men i morrn kommer han..:) Och sen e det ju lite lång ledigt. tors-sön för oss bägge och på fredag hämtar vi lilltösen, och eventuellt så är jag helt ledig nästa vecka=) Underbart...


nu ska jag sova och hoppas på att jag inte är lika trött i morgon bitti..
Sov gott=)

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0