Gruppinlämning..

Idag skulle vår gruppinlämning i skolan vara klar.. Men vi (resten av gruppen) fixade in den i Måndags..Jag var hemma sjuk =s eller tja. dunder förkyld och vill inte smitta ner dom oxå.. Men det är skönt att den e inlämnad, nu har vi bara seminarie på den nästa vecka och sedan utväedering och sedan är denna terminen slut. Jag har ännu mina omtentor kvar, har en om 2 veckor och sedan är inte nästa förrens i höst =S Men men.. det får jag ta..Vill bara få det översstökat.

Idag skulle även min uppsats ha lämnats in.. Men jag kommer inte lämna in någon denna gång, ev till höst elr nästa vår..


Men men.. Man ska inte gråta över det man inte kan göra ngt åt..Så enkelt är de..Elle jaa.. nästan..

Idag så står det elda och städa på schemat.. Andreas kommer hem idag.=)

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0