plättar

Det blev dagens kvällsmat..=) Andreas var iväg till sin mormor och lämnade sina föräldrars bil o nycklar och kom hem senare så vi ville inte ha ngn "redig" kvällsmat som tog lång tid..=) O han´ville ha plättar.. så de fick de bli=) Nu funderar jag på gå upp o lyssna på min bok istället för att fastna här som jag gjorde igår.. Sov dåligt nu igen. hade ju kommit ur det?? Nu får jag nog skärpa mej.. hmm..ngra bra o roliga o framför allt "enkla" träningstips, som man kan göra själv utan att de blir trist? eventuellt med hunden...??

Ordet är Ditt:
Postat av: Vanadesse.

Aa det e kul. Har du hört någon som du e lik =)?

2009-03-06 @ 09:07:28
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0