Marsvinet Vilda

Igår var vi o hämtade Svägerskans marsvin (som bor hos svärföräldrarna) Vilda som ska va hos oss nu när de är iväg o åker skidor med den andre svägerskan o familj=)

Idag hade jag tänkt o städa och läsa lite.. =) älsklingen hade satt fyr i morse så nu har jag varm o gott=) vädret ute är inte så himla bra..det  regnar,regnar o regnar..=S Har upptäckt ett "nytt"  nöje, ljudbok.. har faktiskt inte testsat det innan då jag har tänkt lite att det förstör lite av nöjet. Det är väl inte min favorit men det funkar=) Lyssnar nu på en barn o ungdomsbok :) Alkemisten..:)

Ordet är Ditt:
Postat av: Hjördis

Se... jag har ju sagt att det är ganska skönt att lyssna på böckerna =) hur tror du jag har klarat mig me bokredovisningarna :P (ja förutom att ha fuskat från dig :) ) kjamen

2009-03-02 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0