hämtat bilen och ormar..=S

Innan så kollade vi på filmen på kanal 5 "Snakes on a plane". där det var en massa ormar.. har inte tyckt om dom innan o gör det ännu mindre nu.. alltid när jag ser sånna filmer med "kryp" som då ormar, spindlar myror osv så börjar det alltid "krypa" på mej sedan.. de kan vara allt från att håret irriteras till bara känslan.. urk, tycker inte om det.. efter filmen så kom Andreas på att vi skulle ju hämta hans bil på jobbet då han tog jobbe bilen hem efter jobbet. Han ska iväg på Söndag så då kan han köra direkt härifrån.. men på vägen dit o hem så börjare såklart håret o j*klas..hårbandet hade börjat släppa och håret kittlades.. o irriterande.. fick sätta upp håret bättre..o nu sitter jag här med håret väl uppsatt =) noja kanske.. hehe.. ( för o undvika missförstånd; jag tror inte att jag har en orm krypandes eller annat kryp.. Det är bara en äcklig känsla av kittlande men som är sammanlänkad med sånna filmer o program..:)  )


Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0