Fredag den 13:de

Igår hade vi varit gifta i 8 månader=) Tiden går fort..den springer iväg..


Idag har jag inte gjort så mycket.Läst eller ja.. Lyssnat klart på min bok.. ska nog hålla mig till o läsa böckerna i framtiden..Gud så lång tid det tar o läsa/lyssna på en bok.. 11 cd på ca1,15 tim vardera.. en hel evighet.. Men Helge Skoog är iaf bra som uppläsare, ngt annat hade jag inte väntat mej=)


För er som inte visste så har jag en förkärlek till barn & ungdoms fantasy och kärleksböcker..=) Bra kombination.. hihi

Nu hoppas jag på att nästa bok är kommen på bibblan i bokform så jag slipper lyssna på den med, fast efter o ha lyssnat på denna så kommer ju alla ha Helges "röst". Hans olika röster på var och en, annars så brukar jag tycka att det är en del i "det bra" med böcker att man själv får forma hur personen låter.. En arg eller nasal människa låter kanske inte lika dant för alla..

Annars idag har jag inte gjort så mycket. lite städning och lilltösen kom, vi åt kyckling med ris och currysås-Gott..Det var meningen att hon skulle få se Let´s dans men hon somnade medans hon väntade.. Hmm.. hon skulle leka lite innan för o hålla sig vaken och några minuter senare så hade hon somnat i vår säng..*Sötnos*
Så det blir till o pricka in repris på söndag..Så får hon se det då iaf..Idag/morgon så är det ju dax för finalen i Melodifestivalen- Vad tycker ni?  Vem kommer att Vinna?? och kommer den låten ha bäst chans i Eurovision??

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0