...är det värsta som jag vet..

Mobbning i alla dess former är nog det värsta som jag vet..O ännu värre blir det ju om inte ens skolan vill ta itu med det och hjälpa..alltid ngn dålig ursäkt..nu får det vara nog..Barn och unga ska inte behöva gå igenom sånt. Vuxna ska ha mer vett än o tillåta sådant.. O lärare som nästan är delaktiga genom att inte stoppa utan hitta på ursäkter för det istället..

inget barn eller ungdom åsakar det mot sig själva. Inte ens bråkiga eller "bortkomna" kan själv skyllas för det..Och att låta dom tro det o uppmuntra till att de ska tro att det är fel på dom för att ANDRA mobbar dom är så j*kla fel.. 

nu är det dax att slå ner näven och motarbeta mobbning..

Ordet är Ditt:
Postat av: Vanadesse.

Folk säger det hihih. Jag ser inte likheten alls men d gör man ju sällan själv. Tur att hon är söt ialla fall så att d är kul att jämföras med henne ^^ Hade ju varit litevärre om nån sagt att jag var lik typ drottning silvia...



2009-03-05 @ 19:38:35
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0