Sova dax.

Andreas är ännu iväg och tonar bilen tilsammans med Stjärna. Har varit iväg sedan 18. Vet inte när han kommer tillbaka.. Men känner att jag nog borde gå o lägga mej. Ska gå introduktions förmiddag i morgon. Börjar kl 7 och slutar 14. Andreas ska iväg igen till orrefors. Men han är inte iväg lika länge "denna" veckan, han har tagit semester på torsdag och fredag för att vi ska hitta på något. Men sen blev det att jag ska skriva en omtenta på fredag så vi kan inte åka innan dess..=S Men sedan åker vi nog. vi funderar på att åka till Göteborg eller Öland..Trevligt o bara hitta på ngt han och jag. =) Nu ska jag stänga av datan och natta mej själv=) God natt o sov så gott..

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0