Sommarlov

Nu är skolan slut. Ska dock in i morgon på lite uppsats lyssning..Men det blir nog bara halva dagen..Och idag som sagt slutade den andra kursen.. Så om jag hade varit duktig osv. osv så hade jag varit färdig socionom nu,, Men som livet ibland vill så har jag inte varit så på G denna termin. eller förra våren heller, ligger därför back med min uppsats. Inte gjord o inte inlämnad.. BIG PROBLEM. Inget läge som jag gillar men så får det vara. ska lägga på ett krut nu och försöka puzzla ihop mitt liv nu. Dock så krockar mitt ämne med semestertider nu och jag ska göra intervjuer. Men det får bli på höstkanten då de kommer tillbaka. Tror inte att det är så många som vill vara med på intervju under sommaren o inte heller att de har så mycket tid.
Har ni någon gång kännt att livet sprungit före er och ni bara står kvar??

Nu ska jag köra bort till affären och köpa något till kvällsmat. Börjar bli lite hungrig.
blir nog till att äta och läsa uppsatser samtidigt ikväll.


Ordet är Ditt:
Postat av: Vanadesse.

tack gumman! känmns skitskönt att tentorna e över =) så d e fint me mig. sj då?

2009-06-06 @ 13:54:26
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

va härligt! nu ska vi bara få fint väder me!

2009-06-07 @ 13:40:15
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0