solsken=)

Idag är det strålande solsken.. Helt underbart.. Men självklart så kommer jag inte kunna njuta hela dagen.. Ska åka och "jobba" min introduktions kväll..Och planera in när jag ska gå intro förmiddag. Var ju dunder förkyld igen förra veckan... Förkyldningen har minskat iaf.. skönt det iaf. Tror att jag fortfarande pendlar mellan att ha lite feber och ingen feber.. Men det är inte så farligt.. Har varit och handlat lite inför midsommarfirandet i Ystad. Får fortsätta med det i morgon. Ska nog ta en tur in till K-stad då =)

Igår var jag iväg en lite tur till Sölvesborg och köpte en kjol o ett linne.. =) Så nu kan man gå sommarklädd =D lite mera iaf.. Så nu får sommarvärmen komma och hålla i sig =) Jag är ju så kall av mej så hopps på lite värme... Får hoppas att vi kanske kan sitta ute mycket på jobbet idag..

Nu får jag gå o göra mej lite i ordning så jag ser ordentlig ut första dagen=)

Ha det så skönt i Sommarvärmen..=)

Hejsvejs

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0