Sjuk sjuk o åter sjuk...

Det blev inget jobb för mej idag.. Inte sovit i natt och mera förkyld. Hostar till o från och näsan rinner.. Skuldkänslorna kommer direkt för att jag tänker om jag ska sjukanmäla mej men tanken om att jag inte vill smitta ner de andra i personalen samt de äldre vinner.. Och jag blir hemma.. Men inte hjälper det skuldkänslorna så mycket.. Hatar att vara sjuk från något.. Att vara sjuk när jag "bara" ska vara hemma e ok, men inte när något är bokat..Hatar, hatar detta Det känns helt hopplöst. 3 gånger på 3 månader..jag som inte ananrs blir sjuk..

I Morrn fick jag tid hos farbror doktor för att kolla min huvudvärk.. Har haft en hel del med sånt så hoppas det inte är något allvarligt. Men hon jag pratade med höll med om att det borde kollas upp. Så i morrn så ska han kolla så min hjärna funkar som den ska och reagerar som den ska..(Inte så allvarligt som de låter..)


Nu ska jag  fortsätta med o vara sjuk o eländig..Kanske ska fundera på o handla något som är lätt o äta. Typ filmjölk eller ngt sånt..

Hejsvejs och hoppas Ni är friska iaf..

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0