Jobbar

Nu sitter jag på ett av mina gamla sommarjobb o 'jobbar', jag sitter vak. En boende som är dålig och behöver extra tillsyn. Har bara suttit vak på dagen tidigare,får se hur det går i natt. Slutar kl 7.och sedan börjar jag på mitt ordinarie ställe 13.45 i morgon. En tuff dag. Hmm men det ska nog gå bra.:) Andreas kommer hem i morgon kväll iaf,alltid något.:) jag kommer kanske uppdatera lite mera i natt,inte för att jag tror någon läser då, men då har jag något att göra.:) sov gott så länge.

Ordet är Ditt:
Postat av: alex

Låter som du har mkt å stå i?! Hoppas du hinner få någon dag ledig iaf å njuter av sommarn lite! Hur gick tentan?

Trivs du på nya jobbet?

sprang på Annika Ringström idag efter jobb, hon har fått en fast tjänst.suck Glad för hennes skull egentligen, men mest bara avundsjuk ;)

Kram

2009-07-01 @ 18:54:22
URL: http://bikerchickblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0