Böcker

Den senaste tiden har jag haft gott om tid o chans till o läsa..Tycker det är jobbigt o göra ngt ansträngande och tanke krävande när man bara vill bädda ner sig=S såå. jag har hunnit läsa till fjärde boken i serien om Sanningens svärd; skriven av Terry Goodkind. Har några kapitel kvar i den fjärde boken.. Det trista är att någon annan oxå läser och lånar från samma bibliotek just nu så bok 5 är utlånad och personen kan ha den tills i augusti.. Hoppas verkligen inte det tar sån tid..Hinner ju läsa ut denna innan dagen e slut..

 
Del 2,3,4

(Har även sett på nätet att serien är 19 böcker lnång inte 16 som jag trodde. Det är bara det att "mitt" bibliotek inte har de tre sista..=S)
 

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0