BRÖLLOPSDAG!

Idag har vi våran 1 års bröllopsdag:) Tänk vad tiden går fort..

Idag gick jag upp och fixade lite här nere, rastade hunden och plockade lite busknejlika och satte i en vas. sedan dukade jag frukost och la fram Andreas present, ingen super present. Ett hjärta i "sten" där det står Love. En mysig detalj. Han har bestämt och planerat ngt inför idag och jag får inte veta vad,, hehe.. ute, mygg, folk, mat.. Sånna ledtrådar har jag fått. Ja, och att hunden inte ska följa med, han ska till barnvakt hos mamma..Jag är lite nyfiken på vad som ska ske.. hehe. jag är inte bra på överraskningar.. haha.. (understatement). Får se om det blir några bilder idag eller om jag lägger upp dom senare, är ledig på Tisdag så kanske kommer dom då..

Ha det Underbart idag, För det ska jag/VI=)


uppdatering
:
Andreas hade planerat in minigolf (favoriten) och middag på resturang i Sölvesborg. En mysig resturang där vi satt ute och njöt av utsikten och maten. Efteråt så gick vi ner till glassbåten och köpte glass som vi sedan åt i bilen då det blåste mycket. Jag njöt av hela dagen då den var precis lagom, vi promenerade på valjeudde och bara va med varandra =:) Och Andreas hade planerat in det som jag ville göra =) 

Ordet är Ditt:
Postat av: Jenny

Grattis på bröllopsdagen.

Tänk vad nervösa vi var för ett år sedan.

Ha en underbar dag.

KRAMAR Jenny o Jose

2009-07-12 @ 16:50:00
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0