Uppdatering..

Bowligen i går gick bra, Andreas vann stort över mig, ingen direkt överraskning. Vi spelade tillsammans o de andra spelade på en bana. Det var trevligt, :) satt sen o spelade lite xbox med lillkillen...:) tur att man inte behöver ha körkort på bilspelen där..:)

ska hämta hunden om en stund och sen får man väl städa ut julen..:S och skriva hemtentan o uppgiften.. hmm.. hur ska man hinna med detta...

Ordet är Ditt:
Postat av: Linda

S: Aww. Island vill jag åka till. Då kan du isländska också? Dum fråga egentligen kanske :P HAHA! Isf måste jag få fråga, hur kallt äre på vintern där? :D



Gift och 22, damn. Hur länge hade du känt mannen din dårå? :)

2009-01-11 @ 13:52:16
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Oookej. Jag skulle vilja åka dit. Verkar vara coolt. Men jag skulle säkert bli grillad av nån såndära som sprutar du vet. HAHA!



Oj! DÅ var ju bröllop lagom för er. Tycker ändå det är tufft att ni är så unga och redan gifta :) Allt för få gifter sig idag..

2009-01-11 @ 19:17:41
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0