Siba

körde iväg till siba inna för o kolla med kameran.. Dom hade EN annan inne.. den i visningsmontern.. aja tänke jag.. vill ju ha en bra kamera innan söndag så, får testa.. Dock säger ja till henne att jag vill testa den innan jag byter in vår.. och otroligt nog så saknade den oxå  en pixel i skärmen.. hur stora e oddsen? man blir ju lite undrande. 2 kameror från samma affär som bägge saknar en pixel, vår kamara syntes den i grönt och i affärens som röd. Så vi får ha denna tills nästa fredag då de förhoppningsvis fått in nya..Tur att det inte påverkar själva bilderna..

Nu ska jag fortsätta ändra här på bloggen... ni får stå ut med konstigheterna sålänge:)

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0