längtar...:)

Nu är det en seg väntan på Söndag...:) inte ens lördag överskuggar det:) har skola på torsdag med och sen e det bara till o vänta:)  Ska börja packa lite i morrn, leta fram underställen och så..f*n vad spännande de ska bli o se ishotellet,

Eldar nu o hoppas på att de ska bli lite varmare så jag kan gå o lägga mej.,
Hade min första dubbeldag idag,. Gick  fm. på vetenskapliga metoder och em på soc komp. Det var inte så jobbigt som jag trodde. tur för min del att soc komp bara är halvdagar.annars hade det aldrig gått..Får hoppas jag lyckas vill få det övet. vill ju bli klar med skolan nu.. f'n 3,5 år änsålänge är ju länge och nu lägga på minst ett halvår. Om det går bra..annars ytterliggare en vårtermin..

Nu ska jag kolla pannan o sen lägga mej.. börjar få ont i halsen med.. det vill ja ju inte ha nu..:s får köpa halstabletter o försöka bota det innan :S

Ha det bra.. =)

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0