Kalas och Examen

Igår 15.00 gå gickl jag och min klass in i kyrkan för och ha vår examens avslutning. :)nu är vi färdiga. 3,5 år på Sociala omsorgsprogrammet i Kristianstad. (som nu går i graven-programmet alltså) Nu ska jag läsa ett halvår socionom komplerering samt min uppsats och sen till sommaren får jag förhoppningsvis min examen. Då är jag förhoppningsvis färdig på högskolan för denna gången. 
Skolan gick in rejät för att fira att vi var sista klassen, bjöd på lunch och kaffe.. på first clas hotell i Kristianstad. inte illa för dom..:) mysigt var det.vi hade samlat ihop pengar till blommor till våra "viktigaste" lärare och när det var utdelning på dem så började i stor sett de flesta lärarna o snyfta. hihi ..:) vår "klassföreståndare" har varit med uppstarten och nedläggningn av detta programmet. kan förstå att det blir lite känslor då.

Och idag hade jag 2 kalas för o fira min födelsedag nästa lördag-( ville ha en födelsedag med lugn därför fira idag. ) samt att nästa Söndag åker vi ju till ishotellet..!!! snart snart dax.. f*n vad jag längtar nu..:) hoppas tiden går fort denna veckan. :)
Först idag så kom mina föräldrar och syrran,systerson och firade lite och sen nu i kväll så kom svärföräldrarna och svägerskan med barn och andreas mormor. och så åt vi pastasallad med kyckling, orkade inte baka ngn tårta så det fick bli kladdkaka ,"lådkaka" och sockerkaka. Hade inte direkt önskat mig ngt så jag fick pengar till ishotellet, mössa o halsduk och ett halsband.  Tack till er alla för presenterna. :)  Ska försöka köpa något fint på ishotelles butik.

är glad för att denna vecka snart är över, 3 olika tentor som skulle in, en projektarbete i denna kursen och en hemtenta samt ett grupparbete som vi hade kompletering på sedan förra(?) kursen.  Nu får man vänta 3 veckor för o se hur det gick :S
Men jag fick ett bra besked oxå, fick ju helt plötsligt veta att jag kanske ändå kunde gå socionomkompleteringen (fastän jag inte gjort uppsatsen).. :) och Sen när jag bad "vår" administratör och kolla o sen återkom till henne så fick jag mitt antagnigsbesked i handen..:) jippi.. fast då var det 2 arbetsdagar (inkl. den dagen) innan kursen börjar- dvs den börjar på Måndag..:) är en aningens nervös. har ju inte hunnit skafaf böcker eller förberett mig alls. är ju en liten skillnad. nu ska jag försöka läsa 60 poäng istället för de 30 poäng som man brukar gå.. En jobbbig vår väntar..Så bli inte förvånade om jag svär och gnäller här, ska dock försöka och inte göra det för mycket:P

Nu ska jag nog gå o lägga mej. så jag orkar upp i morgon med lilltösen. Sov så gott..:)

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0