Hemma igen

Resan hem igen gick bra. inga försenade tåg där heller.. inte något allvarligt iaf..:) tog ca 21 timmar hem... pust känner sig ganska mör när man kan hem, vid 12 i dag. Men började damsuga och tvätta o fixa så man inte skulle sega till, funkade rätt bra.. Allt jag ville när vi var i tåget från sthlm var att soooova.. men har inte sovit ngt sen tåget...:) borde sova gott i natt i min egen varma säng=) Ska lägga upp lite bilder med..:D

Om det är någon som funderar på o åka på en resa under vintern så åk dit, det är värt pengarna.helt oförglömligt..

Ordet är Ditt:
Postat av: Linda

S: Hihi jag är back ja ;P Men men.. Åååh men jag tycker det är snyggt ändå :P Mjaa jag får kika in och se om det är nå nya roliga saker där :P Kramkram!

2009-01-29 @ 23:52:20
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0