Uppdatering

Nu kommer veckans och helgens uppdatering. I helgen så kokade jag pannan och fick källaren i vatten=/ illa... och sedan dagen efter så lyckades jag få vår säng- Vattensängen- att lossna i skarven, suck. men vi lyckades även denna gången att pussla ihop den.. Långtar nu ännu mer tills vi bygger om och byter hela det rummet. Och sedan var vi ute med lilltösen och åkte pulka, trevligt:)

Veckan nu då.. I måndags så skulle jag ha skrivit tenta.. men icke. jag hade strulat till det och det slutade med att jag inte åkte dit.. Istället så blev det Andy´s med systersonen och mor o syster..Och sedan fick han en dvärghamster..det blev han himla glad över, tyckte den dagen avr en bra start på sitt sportlov=) och sedan i tisdags så hade jag skola på em. och sedan på kvällen så kom hela familjen hit och hjälpte mig att kapa ved så jag hade något att elda. helgens göranden som tex ved blev inte av..Men de var snälla och kom o hjälpte mig. och sedan igår-onsdag så var jag iväg med systerson och syster och han åkte pulka och sedan badade han och jag och sedan var vi på bio- kollade på Bolt.=) Den var jätte bra och så himla rolig=) Och sedan idag då så har jag varit i skolan på em och haft lite om kommunikation. Och nu sitter jag här och borde städa i källaren o tvätta. Har massa som ska till återvinningen och sopsäckar med pantflaskor..måste åka till affären med dom. tar en sån himla stor plats. Får se om jag orkar..
I morrn ska jag städa, städa och ännu mera städa , eller ja. beroende på hur mycket jag gör idag.. hoppas jag hinner med större delen av källaren idag.. trist o panta o kasta på återvinningen bara =S

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0