Trötter

nu ska jag nog sova. äntligen slipper man o sova själv..:)
Var nere o fick luggen klippt innan:) skönt, nu kan jag "se ut"..=) helt sjuk, klipper luggen minst 1 gång varje månad. håret försöker jag hålla det till var tredje som dom "rekomenderar", Men luggen måste jag klippa om jag ska kunna se ut och få plats med de dumma ögonfransarna :S och om ja ska kunna göra ngn "frisyr" av det hela.. Skönt o få det klippt iaf om jag nu ska ta bilder =P


Aja,... Sov gott allihopa..=)

Ordet är Ditt:
Postat av: Linda

S: Hehehe, jag bryter allt. Du ska vara lycklig för efter att man brutit något blir det liksom som en liten knöl i skelettet där man brutit det :P Så jag är knölig värre.



HAHAHHA visst är det mysigt när luggen växer för så det blir som en persienn? ;D

2009-02-21 @ 11:35:17
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0