torsdag

Varit i skolan idag, fast bara på förmiddan sen hade vi inte mera.. Har ont i underarmarna efter igår..Kändes som om man var full när man körde, svängde hit o dit utan jag ville det. Men det gick iaf..=9 Jag kom upp i morse och ner igen sen.. så som det ska vara:) Hoppas nu bara jag kommer upp i morrn igen..=) hoppas andreas kommer hem i tid..Ska ju hämta lilltösen i morrn..:) får väl leka lite i snön nu när vi har den?? om den är kvar på lördag... Borde sitta o plugga nu.. Men sitter här o kollat tv och eldar..:S är så himla himla tråkigt o vara hemma själv. även om andreas jobbar sent så vet man iaf att han kommer att komma hem.. O nu vet man att han inte kommer förrens i morron.. En natt kvar.. lika trist varje gång.. men man vänjer sig??

skriver fel hela tiden, får rätta nästan varannat ord..:s borde sitta vid ett bättre ord.. - o inte ha träningsvärk..=P

Har fått en skrapmärke? på benet med. från ett par byxor tror jag-sömmen från ett par jeans som jag hade i helgen när vi var ute o gick..:s inte smart. kände att det kliade på benet men tänkte inte mer på det..O så såg jag såret igår..Dax för nya byxor.. hmm..

ska gå ner till pannan igen... Vad gör ni en kväll som denna??

Ordet är Ditt:
Postat av: Jenny

Ja jag fastar och bor på toaletten..

Kramar Jenny

2009-02-12 @ 22:07:39
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0