Städdag och läsa psykologi

Ush nu e det bara en vecka tills vi ska ha tenta i psykologin..=s måste läsa den jäkla boken nu- har läst lite men det är så himla mycket o tesi.. 60 sid i ett kapitel o vi ska läsa ca 15 kapitel och det tristaste av det hela.. Den är på engelska:S Men men.. en termin kvar-en termin kvar.. (får bli mitt nya mantra :P)

Måste städa idag med.. fastnade framför tvn igår o sen laga mat.. det trista e att jag glömde ta vår nya brevlåda från bilen innan Andreas körde iväg med den idag..:S Så nu får jag vänta med att sätta upp den tills han kommer hem..Hoppas att han får vara hemma hela veckan.. eller ja..för "ekonomins skull" så e det ju bra om han ska iväg. Då får han ju mer lön..=P Men men. det är trist hemma då..


Ska sätta igång nu så jag kommer ngn vart.. Ska försöka ändra en bild på huset med så ni kan får se "mitt drömhus"..=) hoppas vi snart kommer igång med o fixa huset. Ska lämna ut och få offert på husbygget (får passa på o ta en "fackmän" nu när man kan få rot-avdrag:P) och sen fixa bygglov- har snackat med dom och de ska inte vara några problem o få då vi inte stör någon annans tomt eller utsikt eller ngt annat sånt tjafs..:) Vill fira jul i "nya" huset.. lääääängtar som sören...:)

Hejsvejs...:)

Ordet är Ditt:
Postat av: Linda

S: HAHAHA awwww! Men dom kanske har det för att verkligen uppmärksamma. Kanske något dom måste ha pga säkerheten liksom :P Dom kanske har rökvakter också ;P HAHA!



Aaaah kom igen! Ta en ful bild å släng upp :D HHA!

2009-02-10 @ 10:32:59
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0