plogat

nu har jag plogat.. Det tog sin lilla tid.. Svärfar fick komma o hjälpa till o starta den och sätta på snökedjorna.. de ville inte riktigt som vi ville, men på kom dom.. Undrar dock om jag hade plogat om jag hade insett hur min uppfart sett ut efteråt.. Den är inte vacker... o jag som gnällt när andra "spekat" och  gjort däckspår... hmmmm.. njaa jaa.. nu finns inte de gamla märkena iaf.. bara mina =(

Har till o med ätit lite mat-gräddstuvad pytt.. Så otroligt tråkigt att laga mat till sig själv.. Hade aldrig klarat min som singel eller jag kanske.. men hade inte ätit ngt bra iaf. färdigrätter rakt igenom...
Nu känner jag mig helt slut och slö.. men inte har man tid till det. hade behövt plugga och elda.elda och elda.. har inte gjrot det på hela dan så det e inte super varm här inne..

Hoppas jag kan komma upp för infarten i morrn. orkar inte köra upp bilen idag.. Annrs så får det bli en hemmadag..(hoppas inte)...

Hejssvejs sålänge...

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0