Merlin

Har suttit och kollat på alla de sända avsnitt på SVt av Merlin.. Har totalt missat att det var en "ny"  inspelning och inte ngt gammalt.:) är hur bra som helst.. Om man nu tycker som jag i den frågan=) nu får jag vänta tills på söndag för o se fortsättningen på tv.. en låång väntan.. hmm nja det lär nog inte märkas så mycket..=p

Andreas har varit hemma och bytt bil och är nu på väg mot örebro och ska inte komma hem förrens på Fredag:( trist.. Men men.. får klara mig själv som vanligt.. Hoppas bara han kör försiktigt i snön och så... Ska själv strax ut o ploga med vår gräsklippare:P hehe den har snöskyffel(?) påsatt och behöver bara slänga på? snökedjorna.. hur man nu gör det.. får se om jag kan lösa det annars får jag ringa svärfar så får han hjälpa..:) Har ni med snö???:)

Ordet är Ditt:
Postat av: Jenny

Ja vi har snö med.

Kramar Jenny

2009-02-11 @ 21:31:51
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0