4 månader

Nu har vi varit gifta i 4 Månader=)  huu vad tiden springer fram, känns inte som om det var så länge sidan. Sittar och ska framkalla dom nu i frankrike. och ska förstora till föräldrarna och "gamlaSonja"=;O) och till oss så klart. Den beställningen gick snabbt och enkelt. lite längre tid tar det att lägga upp den andra ca 1500 bilderna =:S  Går ju så himla långsamt. Men det ska gå.. förr eller senare...

Hoppas ni alla har det bra. nu ska jag strax sova och avsluta för dagen...=)

Ordet är Ditt:
Postat av: Lisen

Jag längtar med till filmen äntligen kommer. tycker det är trist att det inte kommer fler böcker..:/



svar: Ja, det är ju ett halvår kvar, men det kommer gå snabbt! (hoppas jag!) Ja det tycker jag också är trist, men boken som Hermonie ärver av Albus, finns ju släpt på engelska nu! Jag köpte den på CDON och fick den idag, och den verkar helt okej :)

2008-12-10 @ 18:55:48
URL: http://ienannandelhoslisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0