Snart jul

Tiden bara rusar iväg. nu är det ca en månad tills jag skulle ha tagit examen- om jag bara gjort min uppsats..:( fasiken att man strulade till med den.. Men men.. får väl hoppas att socionomstudenterna är snälla:P

O Nu är det bara lite mer än en och en halv månad tills jag fyller 22 år och.. åker till ishotellet på min efterlängtade bröllopsresa:D jippie=:o)

ska försöka bli mer aktiv här o blogga..:) risken är väl att det inte händer så mycket nytt, tycker inte jag gör ngt speciellt. Driver omkring i min lilla bubbla beståendes av skola o hus o familj.. Men det är jag ju inte ensam om... Får ta o skärpa mig nu..

Och ska nog beställa en bok eller kanske önska mej den i julklapp.. fick nyss "tips" om att det ommit ut en bok som hermoine ärver av Albus...:D Tack Lisen för det boktipset. http://ienannandelhoslisen.blogg.se/

nu ska jag leta upp lite mer info till vårt projektarbete och hur det ska se ut för o vara akademiskt..:S

Ordet är Ditt:
Postat av: Lisen

svar: & nu blev jag intresserad! Läser du till socionom? :D boken heter: the tales of beedle the bard :) ja den med trollkarssagorna om jag förstått det hela rätt ;) (har lite knaklig engelska) ja, jag helt enkelt älskar spännande böcker! :) men hur hittade du min blogg?

2008-12-10 @ 22:32:26
URL: http://ienannandelhoslisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0