nyklippt och julförberedelser

Var i väg och klippte mig i fredags, klippte denna gången så jag har rak lugg inte sne som förra gången.  Hämtade o lämnade systersonen i skolan och sen dess i stort sätt så har jag städat o fixat o donat. Lill tösen kom i fredags o ska vara här tills julafton o vi lämnar henne, ska fira jul med svärföräldrarna på tisdag/ lilljulafton.. Blir en massa firande nu de kommande dagarna. 

 I morrn e det det enda dagen som det är hyfst lugnt.. ska eventuellt julhandla med syrran annars e det fix här hemma som gäller.  O på tisdag så blir det fira med svärföräldrarna. Julafton med mina föräldrar och juldagen lutfisk med svärföräldrarna o annandagen med mina föräldrar. Och sist men inte minst. nyår hos oss själva med lilltösen o svärföräldrarna.  får pusta ut under mellandagarna.. eller nja nästan. vi ska träffas en dag med skolarbete men det blir nog ett härligt avbrott från jul/nyårs stök..

Får se om jag lyckas hitta min kamera o ta en bild på håret o "juliga" hemmet...:) A har lagt den där han "minns" det..:P

Aja ska packa in några paket nu innan jag somar..:D
Sov gott o ha de bra:)

Ordet är Ditt:
Postat av: Jenny

Hej Maria.

God jul!

Skrev ett meddelande i min blogg till dig.

Svara inte om vad det är så min kära make också läser min blogg.

Kramar på dig Jenny

2008-12-25 @ 21:07:33
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0