Uppsatsen

Nu har jag tillslut suttit med min uppsats. skrivit informationsbrev, samtycke, framsida och börjat på definitionerna.. Äntligen en start..Plockade upp alla mina böcker från tidigare kurser i kväll, en massa böcker. Underligt nog så har jag saknat dom.. hehe.. lustigt, när ja väl var tvungen o läsa dom så var de inte alls lockande medans nu så ser jag nästan fram emot det..

Underligt hur det kan kännas betungande ena stunden och i nästa inte.. Men o andra sidan så lär det väl komma igen...Känslan av att det inte är "kul", men som jag sa till ralle, det är ju inte direkt meningen att det ska vara kul, utan lärorikt och utmanande och förhoppningsvis användbart för kommunerna..Men inte "roligt" intressant ja..

Men en sak är ju nästan säker; tiden kommer garanterat gå fort, så är det alltid. Man tänker att mna har massa tid kvar och helt plötsligt så är det dax för inlämning..

Men det kommer säkert gå bra, det brukar det göra..Faller man så får man resa sig igen..=) 

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0