Suck..

Nu är jag ensam. Sambon har åkt iväg med jobbet och kommer inte hem förrens på fredag och sen på Måndag så åker han igen..=:S usch tycker inte om distans.. hmm men men.. bara ett par veckor..

Var o lämnade han i Karlshamn i morse där han skulle träffa sin jobbarkompis..
Det slog oss igår att det inte är ofta som vi har varit i sär. så det är väl lite bra o vara det med, men det är trist. och jobbigt.. sova ensam i huset och nu är hunden super trött så han sover genom det mesta.. Inklusive om någon hade smygit sig omkring, (tror jag.. om jag ser till hans snarkande och det faktum att han inte reagerar på om jag går ut eller så..)
Men men om inget annat så blir nog fåglarna sura om någon kommer och inte hälsar på dom. så dom funkar nog med som smyglarm.. hmm undrar egentligen avrför jag ens funderar på att ngn skulle komma in. Har ju securitas larm. hehe Ingen som kommer in som inte ska kunna komma in..

Aja. ska nog titta lite på womens murder club innan man ska sova. F¨r trötta ut sig lite till så jag sover ordentligt så jag orkar med det jag måste i morrn. Ved..:S:S

Goder natt..

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0