Spännande

Nu är det bara 100 dagar kvar. tiden rusar förbi. Har suttit nu i över en timme och planerat en överraskning till sambon. Ska nog genomföras i slutat ev Maj-Juni. såå länge tills dess.. hur ska man kunna hålla det hemligt å länge.. hihi.. Men gud vad skoj..=)

skulle behöva sitta med min uppsats, men den lockar inte.. illa nog.. måste skärpa mig nu.. Jag kan inte genomföra roliga saker om inte de trista också genomförs..

Aja. sambon har nu börjat ett nytt jobb, närmre och bättre..:) har till och med flextid.. hihi.. 

Vi satt och deklarerade igår.. kändes bra. bägge ska få illbaka och det blir en hel del tillsammans.. inte illa:D Men utgifterna just då kommer nog äta upp det mesta av dom. Men det gör för en gångs skull inte så mycket. =) Det skulle jag inte vilja missa. Ni som känner mig och så, vet vad det hela gäller, Ni andra, Ni får veta det i sinom tid =)
hahaha

Ordet är Ditt:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0